10 תשובות
למה בלי הורים? תבקשי במזומן
שואל השאלה:
כי זה לא מסתדר עכשיו שההורים יפדו לי אותו
יש דרך אחרת? אולי ללכת לבנק ? למרות שאין לי חשבון
אנונימית
תנסי ללכת לבנק , תקחי את הצ'ק ותבקשי מהם שיביאו לך אותו במזומן או שיעבירו בביט
שואל השאלה:
אבל אין לי ביט אין לי כלום אני בת 16 ועוד לא הוצאתי תעודת זהות
אנונימית
את צריכה ללכת לאותו בנק ששם מתנהל החשבון של אותו נותן הציק הוא לחלופין אפשר לפדות אותו יד שנייה כלומר להעביר לאח תמורת תשלום ט
שואל השאלה:
אז פשוט יתנו לי מזומן בלי תעודת זהות ובלי חשבון בנק ? אני רק צריכה להביא להם את הצ'ק?
אנונימית
נראה לי שאת צריכה תעודת זהות בלי זה את לא יכולה כל כך להיות נגישה לדברים
שואל השאלה:
אני מוציאה תעודת זהות רק בספטמבר
אנונימית
אהה, אוקיי. תנסי. אם לא תצליחי אז תחפשי באינטרנט או מישהו מבוגר שיודע ויכול לעזור
כדי שתפתחי חשבון בנק פשוט