5 תשובות
את מתחילה מלהתקשר לחווה, לקבוע שיעור נסיון, להגיע, להסתכל, לרכב, ולראות אם החווה מתאימה לך.
בהחלט כדאי לך ללמוד זה כיף בטירוף וזה ממש שווה את זה
זה ממש לא התעללות בסוס כשרוכבים עליו, ההפך זה מוציא לו אנרגיות והוא נהנה מזה (עדיף שהוא יעמוד בתא כל היום?)
כן, כדאי להרשם לקייטנה כלשהי
השימוש בשוטים הוא רק בענף האנגלי, ברכיבה המערבית לא משתמשים בשוטים, ולדעתי האישית עדיף לרכב מערבית
לעוד שאלות את מוזמנת לרשום לי בפרטי :)
אני רוכבת אינגליש 6 שנים, ואני ממש מסכימה עם מה שjohn.cena רשם לגבי זה שתקבעי שיעור ניסיון.
יכול להיות שלסוסים בחווה אחת את פחות תתחברי מחווה אחרת, כדאי לך לנסות
שואל השאלה:
תודה למי שענה אשמח לעוד תשובות
התנדבתי בחוות סוסים ונתנו לנו בסוף יום עבודה לרכב עליהם מלמדים אותך שם הכל את רק צריכה בטחון על הסוס ושליטה וזה הכי כיף בעולם כדאי לך
אני בטוחה שיש לך המון מידע באינטרנט ובאתגרים שקשורים לעניין , פשוט צריך לחפש טוב . תשאלי אנשים שהיו או רוצים ללמוד רכיבה , וגם ללכת לבד עם הורה או חברה בפעם הראשונה זה בסדר .
לכי על זה , לדעתי זאת לא התעללות כל עוד את לא מכריחה אותו בכוח .
אבל תנסי תראי איך הם מתנהגים לסוס