התחברות
הרשמה
שהמשכורת נכנסת בעשירי זה תמיד נכנס בעשירי בול?
או שזה יכול לאחר ביום יומיים?
7 באוגוסט 2021, 15:44
משכורת
שכר
2 תשובות
ברוב המקרים נכנס בעשירי בול
א
אנונימי88878
לי זה בתשיעי אין לי מושג למה
אנונימית
באותו הנושא:
בעשירי באיזה שעה נכנסת המשכורת?
אם התחלתי לעבוד לפני כמה ימים ישלמו לי משכורת בעשירי או בעשירי של החודש הבא?
למה מקבלים משכורת דווקא בעשירי? ולא בראשון לחודש?
כמה משכורת הולכת להיכנס לכם בעשירי לחודש?
באיזה שעה נכנסת המשכורת בעשירי?
לא נכנסה לי המשכורת ( שאמורה להיכנס בעשירי לחודש), לשאול את המנהלת שלי? או לחכות?
המשכורת של השירות לאומי נכנסת בדיוק בעשירי או שיום יומיים אחרי ? ובאיזה שעה ביום ?
אם המשכורת אמורה להיכנס בעשירי לחודש, היא הייתה כבר צריכה להיכנס לי לחשבון היום בחצות נכון?
באיזה שעה בעשירי נכנס המשכורת?
באיזה שעה נכנסת המשכורת שלכם בעשירי לחודש בערך?
כל חודש אני מקבלת משכורת בעשירי, אבל החודש מקבלים ב7 אצלנו בגלל החג. למה עדיין לא נכנסה המשכורת?