7 תשובות
תשאל את המורה
שואל השאלה:
אין לי איך לשאול את המורה וגם פדיחה לשלוח לו הודעה באמצע החופש
אין לי איך לשאול את המורה וגם פדיחה לשלוח לו הודעה באמצע החופש
אנונימי
למה פאדיחה? הוא המורה שלך הוא ישמח לעזור
שואל השאלה:
פאדיחה פאדיחה לא התכתבתי איתו כמעט בכלל פתאום לשלוח לו הודעה חוץ מזה אני עולה לתיכון כבר דיי נגמר הקשר עם המורה של החטיבה
פאדיחה פאדיחה לא התכתבתי איתו כמעט בכלל פתאום לשלוח לו הודעה חוץ מזה אני עולה לתיכון כבר דיי נגמר הקשר עם המורה של החטיבה
אנונימי
יש לך אפשרות אחרת? כי לשאול פה אנשים זה לא אופציה אף אחד פה לא באמת יודע. תתגבר על הפאדיחה ותשאל
שואל השאלה:
אם אני אשאל את המחנכת היא תדע לענות לי או שאני חייב לשאול את המורה למתמטיקה?
אם אני אשאל את המחנכת היא תדע לענות לי או שאני חייב לשאול את המורה למתמטיקה?
אנונימי
לא יודע פשוט תשאל מישהו מה זה משנה? מקסימום תשאל את המחנכת והיא תגיד לך לשאול את המורה למתמטיקה
באותו הנושא: