7 תשובות
שואל השאלה:
למשפחה
לעולם
לחברים שלך
מה זאת אומרת למי?
למשפחה
לעולם
לחברים שלך
מה זאת אומרת למי?
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני מלאה בפגמים.
אני בת 23 ואני מאוד ילדותית, אני יכולה לבזבז שעות על משחקי מחשב. אני בקושי עושה משהו בבית ואני גרועה בגלל זה.
אני תמיד מרגישה שאני מתחילה ממקום מאוד נמוך ואני חייבת לעשות כמה שיותר כדי להוכיח שאני בסדר, אני חייבת להיות שמחה ולא להתלונן
הבעיה היא שאני לא משתנה
אני לא מושלמת ואני לוקחת ללב את כל ההערות
וכשההורים שלי כועסים או עצובים אני תמיד מאשימה את עצמי.
אני יותר מדי מפונקת וזה לא טוב.
הבעיה היא שאני מלאה בפגמים.
אני בת 23 ואני מאוד ילדותית, אני יכולה לבזבז שעות על משחקי מחשב. אני בקושי עושה משהו בבית ואני גרועה בגלל זה.
אני תמיד מרגישה שאני מתחילה ממקום מאוד נמוך ואני חייבת לעשות כמה שיותר כדי להוכיח שאני בסדר, אני חייבת להיות שמחה ולא להתלונן
הבעיה היא שאני לא משתנה
אני לא מושלמת ואני לוקחת ללב את כל ההערות
וכשההורים שלי כועסים או עצובים אני תמיד מאשימה את עצמי.
אני יותר מדי מפונקת וזה לא טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני מרגישה רע עם עצמי כל הזמן ואני מפחדת שאם אני אגיד לעצמי שאני טובה כמו שאני אז אני לא אשתנה
הבעיה היא שאני מרגישה רע עם עצמי כל הזמן ואני מפחדת שאם אני אגיד לעצמי שאני טובה כמו שאני אז אני לא אשתנה
אנונימית
שואל השאלה:
אז אתה אומר שכדאי לי להגיד שאני מספיק טובה? אבל איזו מוטיבציה תהיה לי כדי להשתנות במקרה הזה?
אז אתה אומר שכדאי לי להגיד שאני מספיק טובה? אבל איזו מוטיבציה תהיה לי כדי להשתנות במקרה הזה?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל אם אני לא הכי טובה אז אני גרועה
נכון אבל אם אני לא הכי טובה אז אני גרועה
אנונימית
שואל השאלה:
אני כל יום מכריחה את עצמי לעשות מלא דברים וגם אני שמה את עצמי מקום אחרון כדי לא להיות אגואיסטית
אני כל יום מכריחה את עצמי לעשות מלא דברים וגם אני שמה את עצמי מקום אחרון כדי לא להיות אגואיסטית
אנונימית
תאמת שהיחיד שאני מרגיש שאני צריך להוכיח לו משהו זה אני,ואני מאוד קשוח עם עצמי
באותו הנושא: