6 תשובות
אני לא חושבת
לפחות לי לא ידוע על דבר כזה
אבל אין לי מושג
לפחות לי לא ידוע על דבר כזה
אבל אין לי מושג
אנונימית
כרגע לא אבל עם המדינה ההזויה שלנו כניראה שכן הממשלה רוצה לעשות מה שבא לה במדינה והם כבר לא שמים על האזרחים
לא, אסור לעשות דבר כזה.
אין בישראל חובת חיסונים, אם רוצים שיתבעו אותם - שינסו. יש לכמה אגודות מאוד כבדות תביעה ייצוגית במילארדים שרק מחכה - שרק ימצמצו
לא אמיתי.
יהיו קנסות לבתי עסק שאמורים לפעול לפי התו הירוק שמפרים את הנחיות התו הירוק
יהיו קנסות לבתי עסק שאמורים לפעול לפי התו הירוק שמפרים את הנחיות התו הירוק
ממשלה דיקטטורית
אנונימית
באותו הנושא: