12 תשובות
מסכימה
כי את לא מצילה מדינה שלמה וגורמת לה להתקדם את רק משאירה אותנו במגיפה הזאת
שואל השאלה:
את צינית נכון?
חוסנו באזור שמונה מליון איש רק מליון אחד לא. ובגללו החיסון לא עובד? זה שקר.
את שטופת מוח
החיסון לא עובד זה לא בעיה שלי
אנונימית
החיסון עובד טוב מאוד זה גם הוכיח את עצמו תאמיני לי,כל האנשים שמחוסנים אבל נדבקו זה בגלל שההשפעה של חיסון יורדת כמו שפעת וכמו כל דבר אחר,בנוסף אם תחלי ומישהו מחוסן יחלה את תראי את ההבדל יפה מאוד בתסמינים ובתהליך ההחלמה היחידה פה ששטופת מוח מאנשים פרימיטיבים שהולכים נגד הרוב זו את
שואל השאלה:
ממש מצחיק רוב הנדבקים והמדבקים הם מחוסנים גם חלק גדול מהם חלה וחלה קשה . ונותנים להם לvכנס למקומות סגורים בלי בדיקה . הלא מחוסנים הם מליון והמחוסנים 7 מליון אם החסון היה יעיל לא יכול להיות שהמליון מדביק 6 מיליון . אז החיסון הוא שקר אחד גדול .
אם רוב האזרחים התחסנו ולא הצלחתם לנצח את המגפה אז בטוח שאם עוד מיליון יתחסנו לא ננצח אז חאלס
תביני שהחיסון שלך דפוק
אנונימית
שואל השאלה:
3 קרובי משפחה שלי התחסנו (פעמיים!!!) וחלו קשה בקורונה
על מי את באה לעבוד?

דודה שלי התחסנה 2 מנות אחרי חודש אושפזה בבית חולים חודש בגלל קורונה!
אנונימית
טוב,מאחלת לאנשים כמוכן לחלות ולהבין כמה הייתן צריכות את החיסון
שואל השאלה:
תודה חמודה שלי כבר חליתי בקורונה אני מחלימה עם תעודת מחלים ואת יודעת שהמחלה לא כזאת גרועה כמו שפימפמו לך?
תיחנקי עם האיחולים :)
אנונימית
אני אסביר לך מאיפה זה יגיע.
יש גם את הכינוי "מכחישי שואה" טו כל מיני כאלה שמגיע מהשואה, או כל מיני מילים עם קונוטציות שמדליקות אצל אנשים עם אגו שנאת חינם אוטומטית נגד כל האוכלוסייה.

כמו שיש עכשיו "מתנגדי חיסונים" או "מכחישי מגיפה" . אף אחד מהם לא מסוכן לציבור בתכלס. אבל זה יוצר שנאת חינם לאותה האוכלוסייה.

קוראים לזה הנדסת תודעה. משחקים פה לאנשים במוחות מעל 50 שנה.
נס קפה קר

ואני מאחלת לך שתחיי עד שכל החרא הזה יגמר כדי שתיראי שאנחנו צדקנו (:

החיסון מסוכן זה הוכח כבר על ידי יותר מ10 אנשים שחוטפים כל יום דום לב כי הם פשוט חבורת כבשים שרצו להזריק לעצמם רעל.
נס קפה קר,
שימי לב שאם מישהו לא מסכים איתך, אל לך לעולם לאחל לו דברים רעים, ולעולם לא לפגוע בו בשל כך.
קוראים לנו ככה כדי להפעיל עלינו לחץ לקחת את החיסון הזה, אותה מטרה יש גם לתו הירוק. חיסון שלא שווה כלום ויש בו רק חסרונות. מקווה שאנשים יפקחו את העיניים ולא יכנעו
אנונימית