6 תשובות
אם לא טוב לך תגמרי את זה וזה גם לטובתו אין סיבה שתהיי עם מישהו שלא טוב לך איתו ואין סיבה שהוא יהיה עם מישהי שלא רוצה אותו
אחותי אני הייתי בסירה שלך עד ממש לא מזמן.
אני בת 15 והייתי מכניסה כל יום כל יום 101 גברים הביתה, הכרתי להורים שלי גברים ואחרי שבועיים הקשר איתם היה נגמר .
התחלתי לצאת עם מישהו שבשלב מסויים של הזוגיות שכבר היה מאוחר מידיי הבנתי כמה זה רעיל. אחותי אכלתי ממנו ככ המון דברים שאני לא אפתח אותם פה .
את לא חייבת להוכיח להורים שלך כלום אחותי כלוםם.
לא טוב לך איתו? תסיימי את זה .
נכון יהיה קשה ומי עם לא אני יודעת .
יהיו לילות שתאכלי סרטים עם מי הוא ולא תפסיקי לבכות כמה חודשים אבל זה יהיה שווה את זה .
מגיע לך מישהו פי מאתיים יותר טוב ממנו ואני מבטיחה לך שהמישהו הזה יגיע .
אחותי אני ככ מבינה אותך . אני שנייה מלחזור לאקס שלי מגעגוע ואני לא חוזרת כי אני חייבת להיות יותר חזקה מזה .
בבקשה אל תשארי איתו , מגיע לך יותר .
תוכיחי לעצמך שאת אישה שמגיע להה גבר ולא אפס .
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מפסיקה לבכות אוף
אנונימית
יפה שלי אני במצב שלך ממש עכשיו , ולי אין תאומץ לשים לזה זוף פעם אחת ולתמיד .
בבקשה תעשי את זה תהיי מספיק אמיצה ומספיק בחורה ותעשי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
והוא לא בגד בי או משהו אני פשוט לא יכולה עם היחס שלו כלפיי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא מסוגל להגיד לי מילה טובה הוא אומר לי דברים רעים בציניות אבל הוא דואג לי
אנונימית