9 תשובות
לא! חד משמעית עשית לי חשק גם
לאא
תאכלי בכיף בתאבון
אני גם אוכלת עכשיו מגנום אני בוכה
תהני יפה שלי תאכלי
לא
לכי על זה
בתאבון באבי❤
לא.
תתפנקי
אל תקשיבי לכל המדרדרים פה
עדיף שמרי תמגנום למחר
לטרוף בלילה זה ישאיר אותך ערה יותר
וואיי גם אני אכלתי לפני 5 שעות טווינס
מקווה שנהנית,!
לא
איך באלי עכשיוו