8 תשובות
מסכים עם המורה וההוא שמתחתיו.
וואו. ^^^
לכבוד הוא לי.
לכבוד הוא לי.
לאלא
לכבוד הוא לי, אני מתעקש.
לכבוד הוא לי, אני מתעקש.
שואל השאלה:
זה לא קשור למתוסבכים, זה ללפגוע בלי סיבה וכאלה
זה לא קשור למתוסבכים, זה ללפגוע בלי סיבה וכאלה
אנונימית
יש ויש משני הצדדים, תתבגרי.
אנונימי
יש ויש משני הצדדים, תתבגרי.
לפעמים דברים נהיים מסובכים כדי להיות כנים אבל אעדיף להיות כנה אם אני אדע שמאחורי המסך היא סובלת מאי ידיעה
לבנים לא חסר בדיוק שבאותה רמה לנשים לא חסר פשוט יש אנשים חסרי כבוד שלא יודעים לכבד ולא משנה במה מדובר במערכת יחסים או בסתם ידידות
באותו הנושא: