21 תשובות
שואל השאלה:
נכון נכון
פשוט בדרך כלל כשמישהו יודע מה הוא שווה אז הוא מסתכל רק על בנות מסוג אחד ולא יתן את המספר לכל בחורה שמבקשת ממנו
אבל אני גם שמעתי בנים שאומרים שהסיכוי שמישהו יזרום עם בחורה שמתחילה איתו הוא ענק
אנונימית
תתחילי מקסימום יגיד לא לא מת העולם ואני אחד שכביכול אומרים לו הרבה שהוא ניראה טוב ואני מאוד אוהב את איך שאני ניראה ועם פתאום בת סתם ניגשת אליי להתחיל איתי אני פשוט יכול להיות בקטע שלה בשניה זה הרבה יותר מדליק שאתן ניגשות
שואל השאלה:
אני מדברת על סיטואציה של מישהו רווק כמובן שלא שולל מערכת יחסים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה לא מת העולם בטח שמת העולם
זה יהיה כלכך מביך
אני גם בטח יהיה עם חברות שלי וזה כזה כאפה לפרצוף ולאגו שלי
אנונימית
זה טיפה תלוי בבנאדם כשאני עדיין חשבתי שאני בן(אני טרנסית) אני לגמרי הייתי מסרבת
לא אמור לדחות.
לשיטתך כעיקרון אם את באמת מטופחת
אנונימי
לא בקטנה אתם אפילו יכולים לדבר אחרי זה ולצחוק נגיד הוא אומר לך לא אז את יכולה להגיד לו בצחוק כזה "האוץ" עם איזה עקיצה קטנה בקטע טוב ואז או לפלרטט או ללכת
וצריך להבין שאין אחד בעולם הזה שמישהי לא דחתה אותו או ההפך
אנונימי זה ממש לא קשור אם היא מטופחת או לא זה שונה אצל כל אחד
כל בן אדם שונה, יש אנשים שלא יחפשו בזמן הזה בחורה, או שהם סתם ביישנים, או שנפלת עליו בזמן שלא זורם לו כרגע להכרות
אנונימי
שואל השאלה:
אוקי אבל מה הסיכוי נגיד שהוא ידחה אותי כי זה מוזר שבת מתחילה עם בן/המראה שלי
אנונימית
המראה שלך זה תלוי בבן אדם אני אישית לא הייתי עושה את זה(ואני בטוחה שאת יפה כן)
אבל זה שאת מתחילה איתו ולא הוא איתך זה ממש לא מוזר ולא ידחו אותך בגלל זה
זה ממש לא מוזר
אנונימי
סיכויים הרבה הרבה יותר גבוהים משהם יציעו לה מלכתחילה נראה לי, אני לא פסיכולוג אבל נראה לי שבמקרה הרע זה 25 % כזה
סיכוי אפסיד גבר יסרב גם היא לא הטעם תמיד אפשר לקבל ממנה סטוץ
רוב הבניםכ ל עוד הם לא שטחיים לאללה ומגעילים יגידו כן לבנות שיתחילו איתן ומקסימום יחנקו תשיחה בעתיד בווצאפ . אבל כמעט כולם אומרים כן .
חוץ מזה מהתיאור שלך את לא דרקולה אז אני די בטוח שהוא יביא לך את המספר
חצי חצי בכל אחד מהמקרים כי זה תלוי גם בו וכמה הוא יציב ובכוח לקשר
אני לא הייתי דוחה
לדעתי כמעט כל אדם שיגיד לא למישהו שבא להתחיל איתו הוא שטחי
שוב אם יש סיבה ממש נראית לעין או צורת דיבור לא מכבדת כמובן שלא אבל אם הוא/היא באים בצורה יפב מדברים לעניין ומחמיאים להגיד לא זה כאפה לפרצוף
להגיד פחות הטים שלי, לא מחפש זוגיות . או אפילו לדבר ולהכיר ולא בהכרח להותיא מזה קשר.
אני נראה טוב התחילו איתי כבר בנות ברחוב ובאינסטגרם, אני אף פעם לא אמרתי לא בפרצוף של מישהי שתפסה ביטחון ובאה אליי ופנתה אליי.
^^^^ כן ניקו אם אתה מסרב אתה בן אדם רע (בדיחה).

^ זה שאתה לא רוצה לומר להן לא ישירות ורוצה להיות עקיף לא אומר שאתה שטחי, אם כבר יותר גרוע שאתה מייפה את זה
תראי, את צריכה להיות הטעם שלו, איך שהוא נראה זה לא משנה
אנונימי
^
אז כל מי שאומר לא הוא שטחי ומגעיל?