10 תשובות
כן. יותר טעים ככה עם טיפה מלח
כן
גבינה צהובה פסטו זיתים אני מאמינה בך שאתה יכול ללכת חמש דקות למכולת!!!
כן אבל עם גבינה גם
אני תמיד משתמשת ברסק 100% עגבניות פשוט כי אני מעדיפה בלי סוכר ואז אנע שמה גבינה צהובה והיא נותנת לטוסט מליחות אז אני לא רואה צורך לתבלן את הרסק אבל מה שאתה רוצה
אני תמיד משתמשת ברסק 100% עגבניות פשוט כי אני מעדיפה בלי סוכר ואז אנע שמה גבינה צהובה והיא נותנת לטוסט מליחות אז אני לא רואה צורך לתבלן את הרסק אבל מה שאתה רוצה
כן אפשר זה טעים
לא
נעע הכי טעים זה הטוסט הזה:
קטשופ
גבינה צהובה
זיתים
תירס
בצל סגול /לבן
בצל ירוק
ותבלין פיצה
קטשופ
גבינה צהובה
זיתים
תירס
בצל סגול /לבן
בצל ירוק
ותבלין פיצה
לא מומלץ
כןן
זה ממש טעים
זה ממש טעים
שואל השאלה:
אה בסוף הלכתי על קטשופ
אה בסוף הלכתי על קטשופ
אנונימי
באותו הנושא: