7 תשובות
מה זה?
שואל השאלה:
אנימה על אוכל , וכל פעם שאנשים טועמים תאוכל פתאום מראים סצנות שלהם ערומים (עם צינזור)
אנונימית
בחיים לא שמעתי על זה אבל זה מטריד רק לחשוב על זה
חחח גם לי היה נראה שהמליצו על זה הרבה ובהחלט הייתה חווית צפייה מוזרה (צפיתי עד אמצע עונה שלישית)
ו...טוב נו ההמלצות היו בעיקר בנים:)
סדרה ממש טובה וכל פעם שאני אוכל משהו מטוגן אני נזכר בסצנה שהוא נותן לאישה עם ה2 שומרים את מה שהוא הכין (בפרק 2 נראה לי) ואז מראים את הקטע שהם בגן עדן והשמן מתפוצץ להם בפה ושהם ערומים... אבל פרשתי כי אני עסוק רצח עם עוד אנימות
כן אני יודע
שואל השאלה:
מאוד.
אנונימית