40 תשובות
זה לא נכון
זו הכללה, וזה ממש לא נכון..
אמ זה לא נכון
ואלה שכן בגלל חינוך כנראה
כל כך גזעני ולא נכון
זאת הסטיגמה שנולדת אליה וכנראה לא ניסית להכיר
שואל השאלה:
אז למה בארה"ב שחורים עושים יותר מ50% מהפשעים? אם תלך לכלא בארה"ב הרוב שם שחורים
אנונימית
אז תגידי בארהב, זה נשמע כאילו התכוונת שחורים בכללי
יש גם המון אחרים בכלא
ואלה שכן, חינוך, מצב
אין לך מה לשאול?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מדברת על שחורים
לאו דווקא על אתיופים
ולמה כולם פה קוראים לי גזענית?
אנונימית
שואל השאלה:
no idea אם זה לא קשור לצבע אז למה רוב הפושעים בארה"ב שחורים?
אנונימית
מה הקשר אתיופים
יואו כמה חוסר ידע
אך אחד כאן לא הזכיר אתיופים
אנונימי
כי אין להם זכויות וזה עוד המון סיבות . ומי סיפר לך ש50% מהפשעים הם שחורים ולמי אכפת מהפשעים שלהם כשפה אפילו לא מטפלים באנסים כמו שצריך
את יודעת שיש כל מיני מוצאים שהאנשים שחורים לא רק אתיופים ושחורים מארהב
שואל השאלה:
אנונימית איזה זכויות אין לשחורים בדיוק?
no idea אף פעם לא אמרתי שצבע עור קובע אם תהיה פושע או לא אבל שחורים עושים כמות גדולה מאוד מהפשעים בארה"ב
אנונימית
את בחיים לא תביני קיצר
את סתם מכלילה שוב, היית בכלא בארהב? עברת אחד אחד בכל הבתי כלא? יכול להיות שחלקם אפילו חפי מפשע
אנונימית
שואל השאלה:
לא יבין מה?
למה אף אחד מהאנשים פה לא ענה על השאלה שלי?
קוראים לי גזענית כי אמרתי עובדה
אנונימית
בטח ראית מאמר שגוי ומה את מצפה שיענו לך על זה? "כי שחורים הם פושעים והם מפחידים ואלימים" באמת מה את מצפה שיענו על שאלה כזאת
לכי לראות את הסרט "כשהם רואים אותנו" ותחקרי ותנסי לראות גם את הצד שלהם בקיצור
שואל השאלה:
שחורים עושים יותר מ50% מהפשעים בארה"ב אפילו שהם רק 13-14% מהאוכלוסיה

את רוצה להגיד לי שעובדות וסטטיסטיקות זה גזעני?
אנונימית
זה גזעני להכליל..
לכי תדעי אולי מדביקים סתם תיקים לאנשים חפים מפשע, אני אומר זאת שוב לכי תראי את הסדרה " כשהם רואים אותנו" ותראי את הצד השני בסיפור ואיך מפלילים בקלות רק בגלל צבע עור. וזה מבוסס על סיפור אמיתי
שואל השאלה:
לא הכללתי, לא אמרתי שעל שחור פושע
אבל זה עובדה ששחורים הרבה יותר פושעים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית זה לא הגיוני שכמות כל כך גדולה של אנשים חפים מפשע
אולי גם כל האנשים שהיום בכלא חפים מפשע אז יאלה זה פוגע לקרוע לפושעים אנשים רעים בוא נוצאי אותם מהכלא

לצה כל כך קשה לכם לקבל עובדות, כן שחורים אלימים יותר אין מה לעשות יאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה אני אומרת אץ זה בפעם המיליון
אף פעם לא אמרתי שכל שחור פושע
אבל זה עובדה ששחורים נוטים להיות הרבה יותר אלימים
אנונימית
תנסי לראות את הסדרה שאמרתי לך ודברים דקומינטרים לגבי זה ואז אולי תקבלי תשובה. זה נושא ענק ולא נראה לי שתקבלי תשובה משמעית בסטיפס
שואל השאלה:
סדרה לא מראה את המציאות
וזה לא הגיוני ששמים כל כך הרבה אנשים בכלא חפים מפשע
למה כל כך קשה לכם לקבל את זה שהרבה שחורים אלימים?
אנונימית
כי זו נקודת המבט שלך bruh יש אנשים שמגיעים למצב כזה בחיים. אם את אומרת את זה שהם ברובם אלימים אז את כנראה יודעת את התשובה, למה לשאול.
מנסים להסביר ולהציע לך אבל את לא רוצה לנסות אז שיהיה לך יום טוב
שואל השאלה:
מה נקודת המבט שלי?
אני רק שאולת מה הסיבה שזה ככה?
אנונימית
הנקודת מבט שלך סגורה, כלומר את צריכה להבין יותר על הנושא ולהבין את הצדדים ורק אז את תקבלי תשובה, זה למה הצעתי סדרות וסרטים דקומינטרים..בסך הכל מנסה לעזור לך בדרכים שונות כי תשובה לא תקבלי פה בסטיפס :)
שואל השאלה:
איך בנקודת מבט שלי סגורה?
שלך סגורה כי את לא מוכנה לקבל עובדות וססטיטיקות
אנונימית
ה"סגורה" זה לא אמור להיות בקטע מעליב זה מתפוארה כדי להגיד שמציעים לך דברים את לא מנסה להגיד "טוב אני אנסה לצפות" וישר מתנפלת. אני ניסית להסביר ולהציע לך אבל את לא רוצה אז אין לי יותר למה לכתוב לך.
זה לא נכון
אני מכיר אנשים שחורים מדהימים
שואל השאלה:
מיקמק איפה בדיוק אמרתי שאין שחורים מדהימים?
אנונימית
קודם כל הם לא. אלימות זו תכונה נרכשת ובחיים לא ראיתי שעדה או מוצא מסוים יותר אלים.
דבר שני, אם באמת יש יותר אסירים שחורים בארצות הברית, זה בגלל גזענות- גזענות כלפי קבוצה גורמת לזה שלא יקבלו אותם למקומות עבודה יותר טובים
אז הם פחות עשירים מה שאומר שיש להם יותר אנשים עניים, ועוני מוביל לפשע. חוץ מזה, גזענות מובילה לזה שהחוק יחמיר איתך- אם את שחורה, יש יותר סיכוי שיעצרו אותך על פשע מסוים ולא יעצרו אדם לבן שעשה אותו פשע בדיוק, יש יותר סיכוי שיגישו נגדך כתב אישום, יותר סיכוי שירשיעו אותך, והעונש שתקבלי יהיה יותר גדול.
כי מפלים אותם ולא נותנים להם חינוך כמו שצריך ואז בגלל שהם לא יכולים להתקבל לעבודה הם מתחילים לגנוב
זה ממש מטומטם לומר ידוע ששחורים נוטים להיות אלימים כי זה לא נכון
מה למה
טוב שלא שאלת למה אנשים עושים פשעים
אנונימי
את מהלאה שצריכים לקבל נוד לפנים
אנונימי