4 תשובות
היו לי טיקים לתקופה בגלל תופעות לוואי של תרופה וזה לא השפיע אבל לא דעת אין לי תסמונת טורט
אתה חושב הרבה.. חח
שואל השאלה:
אוראל
תמיד הייתה לי את השאלה הזאת יש לי גם ידידה עם תסמונת טורט אבל לא יפה לשאול
אוראל
תמיד הייתה לי את השאלה הזאת יש לי גם ידידה עם תסמונת טורט אבל לא יפה לשאול
אנונימי
חח סתם צחקתי.. אבל אמ, באמת שאלה
באותו הנושא: