4 תשובות
היו לי טיקים לתקופה בגלל תופעות לוואי של תרופה וזה לא השפיע אבל לא דעת אין לי תסמונת טורט
אתה חושב הרבה.. חח
שואל השאלה:
אוראל
תמיד הייתה לי את השאלה הזאת יש לי גם ידידה עם תסמונת טורט אבל לא יפה לשאול
אנונימי
חח סתם צחקתי.. אבל אמ, באמת שאלה