7 תשובות
לא, בדרך כלל לא עמוס.
נראלי שכן
אתמול הייתי ובקושי היה תורים..
אז דווקא יכול להיות שלא יהיה..
אז דווקא יכול להיות שלא יהיה..
לא ממש
סביר להניח שכן
זה עוד חופש..
זה עוד חופש..
אהבתי
שואל השאלה:
אני נותן פרח למה שאני רוצה לשמוע
אני נותן פרח למה שאני רוצה לשמוע
אנונימי
באותו הנושא: