57 תשובות
היא ממש מגעילה
איזה דוחה עזוב אותך בטח לא עבר לה הכרטיס בהזמנה משיין
וואו זה ממש עצבן אותי עכשיו
תתעלם ממנה אל דבר איתה בכלל אם היא מתנהגת אליך ככה היחס הטוב שלך לא מגיע לה ובטח שלא מגיע לה שתאהב אותה אחרי שככה היא מתנהגת אליך מגיע לך מישהי הרבה יותר טובה שתכבד אותך ותאהב אותך .
-T-
נשמע שהיא הוציאה עלייך את העצבים
תבליג זאת פאדיחה בשבילה
אין תירוץ להתנהגות כזו, לא משנה מה עבר עליה זה לא נותן לה את הזכות לדבר ככה ובמיוחד לאנשים שעובדים איתה שזה יותר מביך.

עזוב אותה
אני אגיד את האמת כאב לי עליך
תהיה כרגיל אל תתן להם לרחם עלייך ותמשיך הלאה
תנהג אליה מגעיל ... היא תתחיל להיות רגישה אליך
אותה צריך להרגיע
איזה כלבתא
טוב שהיא עשתה את זה, כי עכשיו אתה יודע שהיא לא ראויה להיות הקראש שלך.
יכול להיות שעבר עלייה משהו באותו הרגע אבל זה לא נותן לה טת הלגיטימציה להתנהג ככה פשוט תתעלם מזה וגם ממנה והיא תראה מה היא עשתה או שהיא תסביר לך למה היא עשתה את זה או שהיא פשוט תתעלם ממך גם זה קשה אבל אם היא מתנהגת ככה היא לא שווה את זה
איכ הייתי נותנת סטירה לבנות כאלה
אני לא מצדיקה אותה אבל אולי עבר עליה משהו ועדיף לדון לקו זכות. לא מצדיקה את הדיבור ולא מצדיקה את הגישה ואני ממש חושבת שהיא טועה, אבל אולי היא רצתה להיות לבד ועובר עליה יום לא משהו ..
אנונימית
מזכיר לי את ההתנהגות של הילדה הצומי הזאת בכיתה ג מה יש לה המפגרת הזאת
לא שווה אותך עזוב לא צריך בנות כאלה בחיים
היא אישה דוחה תתעלם ממנה היא לא ראויה ליחס שלך זאת לא התנהגות
מצטער לשמוע שביזבזת עליה את הזמן שלך ואת המחשבות שלך אחי אבל לפחות אתה יודע תפנים האמיתיות שלה קח את זה בסבבה אני יודע שזה קשה אבל תחשוב שלפחות גילית את זה מהר
אין לך מה לחשוב על זה יותר מידי יש דברים שאתה לא יכול להבין היא סתם בן אדם זבל ואתה תפגוש הרבה כאלה בחיים שלך
היא לא שווה אותך.
זה נשמע שעובר עליה משהו אל תקפוץ למסקנות, אבל כן היא לא בסדר בראש שככה היא מדברת אז אל תיקח ללב אבל תבדוק אולי עובר עליה משהו וככה היא מגיבה לסיטואציות כאלה
איזה דוחה היא היא במחזור ועובר עליה מלא בתח מלא אבל זה לא מצדיק את זה אולי היא רק ניסתה להיות נחמדה איתך בהתחלה אבל בעצם לא חיבבה אותך מההתחלה אז תחשוב על זה שהיא פשוט זבל של אדם ותנסה לעבור אלה
שואל השאלה:
היא בת 21 ואני 20 אגב
אנונימי
מה יש לך^ מי לא יהיה מובך בסטואציה כזאת?! תעביר משהו כזה ואז תשפטי
מעכשיו אל תתן לה יחס בכלל והאמת שתנסה "להוציא" את הקראש עליה, היא לא שווה.
אל תרגיש מובך כי מי שהתנהג כאן לא בסדר זה בהחלט היא,אבל תמשיך כרגיל ושאפחד לא ירחם עליך.
אני בטוחה שתמצא מישי איכותית מהר מאוד.
סתם כלבה לא אכפת לי אם היא במחזור היא עדיין כלבה שום דבר לא מצדיק להתנהג ככה זה שכואב לא מתצדיק להתנהג כמו השטן
עזוב אותה.
מגיע לך משהו יותר טוב!
אל תתבאס על זה, העבודה בבית מלון נגמרת עוד מעט ואתה לא תראה אותה יותר בחיים- עד אז תשכח את הסיפור הזה ותמשיך כאילו לא קרה כלום (:
תן לעצמך חיבוק ממני
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית יקרה ^^^ לא מבין מאיפה הסקת שאני חנון רק מהעובדה שאני נפגעתי ממישהי שאני דלוק עליה והיא השפילה אותי,
אבל תתפלאי יש רגשות גם לגברים.
אנונימי
שואל השאלה:
מה הכוונה העבודה בבית מלון נגמרת עוד מעט?
אנונימי
מי יודע אולי עבר עליה משהו או שהיא במחזור חח
אנונימית
שוב זה שהיא במחזור לא מצדיק להתנהג ככה אני גם כשהייתי חולה מת וכול הגוף שלי בער מכאבים הבטן שלי התהפכה היה לי מיגרנות מטורפות וצמרמורות והקאתי את נשמתי לא התנהגתי ככה התנהגתי כמו שמצופה מבנאדם...
שואל השאלה:
אני כמוך ממש מרחם עליה ומת להבין מה קרה לה אבל לצערי חסמה אותי בווטצאפ ובאינסטגרם...
אנונימי
איזה מגעילה היא מה זה הדבר הזה חתיכת דוחה מי היא בכלל שתדבר ככה אלייך? תדבר אלייה באותה צורה שהיא מדברת אלייך אבל אל תפנה אלייה יותר עם בן אדם כמוה עדיף להתאהב בגרגמל. תשמע זה כואב שככה הקראש שלך דיברה אלייך תתקדם אל תחשוב עלייה אם היא ככה דוחה תחשוב אם הייתם זוג איזה תת רמה היא הייתה מתנהגת אלייך ומגיע לך הרבה יותר טוב ממנה. מצטערת שזה קרה לך
תתעלם, תתנהג כאילו לא קרה כלום כדי שהיא תראה שהיא לא ערערה לך את הביטחון ושתבין שהיא התנהגה כמו כלבה
אנונימית
ככה לא מתנהגים
היו לה עצבים ממשהו אחר, היא כבר מתחרטת על זה, תאמין לי.
אוי צר לי לשמוע.
זה נורמאלי שתרגיש ככה, אם תיהיה צריך אפילו לך תבכה בתא שירותים (עדיף מלהשאיר בבטן)
תמשיך בחיים ותנסה כמה שפחות לדבר איתה, אולי היא תראה שנפגעת והיא תבין שהיא יצאה לא בסדר ואולי לא יהיה אכפת לה אבל זה יגרום לך להתקדם הלאה ולהוריד ממנה את הרגשות
בהצלחה
לא שווה לא אותך, ולא אף אחד אחר.
ו djyd כאבים זה לא אותו דבר כמו מחזור...
לפני שאתה קופץ למסקנות אני מציעה לך לברר מה קרה. אולי קרה משהו והיא העבירה את העצבים שלה עליך כי היית שם. תיגש אליה ותשאל אם הכל בסדר. תגיד לה שלא מתאים לה ככה להתפרץ עליך ושאם קרה משהו. תשמח לעזור. במקביל תבהיר לה שמגיעה לך התנצלות
מה הסיפור מה המינוסים??? אני רוצה לטובתו שיברר ולא כמו שכולם מציעים פה להתנהג אליה כמו חרא. כן אל תתן לה יחס מועדף אבל לא נוקמים, ופשוט תבדוק מה הסיפור אם זה כי עבר עליה משהו והיא העבירה לך עצבים או שהיא בן אדם חרא אם אתה אומר שהכל היה סבבה עד עכשיו והיא הייתה חמודה כנראה שעבר עליה משהו אין מצב שבן אדם בשניה נהיה ככה מגעיל אולי כן ואני טועה אבל פשוט תבדוק
יכול להיות שהיא מרגישה שנדבקת אליה יותר מידידים והיא הרגישה לא בנוח עם זה וחשבה שהתקרבת אליה בשביל לקדם את הקשר שלכם ליותר מידידים כי בכל זאת, אמרת שאתה מחבב אותה אז כנראה היא חשבה שאתה מחבב אותה ולא רצתה שתחשוב שזה הדדי, כי זה נראה שלא....
ההתנהגות שלה הייתה דוחה לדעתי, קח את זה בקלילות כי אין עוד דרך אחרת, תראה לכולם שזה לא הזיז לך ופשוט אל תדבר איתה יותר, תתעלם אם היא מנסה לדבר איתך, לא מגיע לה את היחס הטוב שנתת לה.
אנונימית
זאת באמת התנהגות לא בסדר מצידה, לדעתי מישהו אמר לה שאתם נראים כמו זוג כשאתם מדברים אז אולי היא לקחה את זה במובן לא טוב אבל זאת רק השערה
לא שווה אותך
היא דוחה, תנסה לקחת את זה בפרופורציות שהיא לא לרמתך וכנראה צאחלה לפי הדיבור
איזה מניאקית
פרקה עליך עצבים אני בטוח שאחרכ היא תבקש סליחה
איכ איזה קראית עלקק
אם היא דיברה אלייך ככה תשחרר ממנה
סתם אהבלה
אנונימית
"חאלס שחרר ממני איףף"

מי זאת הפרחה הזאת שאתה בקראש עליה
אנונימית
קרו לי דברים יותר גרועים
אבל זה כנראה כי אני מהלהט"ב
תתאושש לא קרה כלום ותתרחק ממנה מהיום
איכס היא נשמעת זוועתית. עזוב, יותר טוב שלא תהיה עם אחת כזאת בקשר. אל תדבר איתה יותר, מגיע לך יחס טוב יותר!
אנונימית
מגיע לך מישהי אחרת תתעלם ממנה
היא בן אדם דוחה, לפחות אתה יודע שהיא לא ראויה שיהיה לך קראש עליה
בטח עבר עליה משהו רע
היא דוחה ומגיע לך מישהי טובה יותר
או שעובר עליה משהו אז תן לה להירגע ודבר איתה
וואי היא ממש מגעילה
אני מציעה לך לשחרר אתה תמצא מישהי הרבה יותר טובה ממנה
איכ מה יש לה שתרגיע את עצמה ומהר היא לא תחליט לך איפה לשבת זה דבר ראשון דבר שני מה נסגר אישה
אתם תצאו עליי אבל יכול להיות שאת קצת יותר מידי?
אולי אתה באמת נדבק אליה ואיתה יותר מידי שזה כבר לא נעים לה
אנונימי
עזוב אותה אחי היא לא שווה את זה
היא דוחה פשוט אל תתקרב