5 תשובות
שאלה טובה...
אין להם איך ללכת,נדיר שיקבלו מישהו שגר ברחוב,בלי תואר כנראה ובלי ניסיון
כי הם:
1. התייאשו מלעבוד
2. לא יודעים איפה למצוא עבודה
3. עם אופי עצלני
4. אין להם השכלה, אז גם אין להם איפה לעבוד
1. התייאשו מלעבוד
2. לא יודעים איפה למצוא עבודה
3. עם אופי עצלני
4. אין להם השכלה, אז גם אין להם איפה לעבוד
או כל הסיבות שהזכרתי
אפשר להשתמש בתירוץ של אין להם השכלה
אבל לעבוד בשוק, נקיון ודברים כאלה לא צריך הכשרה מיוחדת וזה פשוט שהם מוותרים על האפשרות להציל את עצמם
אבל לעבוד בשוק, נקיון ודברים כאלה לא צריך הכשרה מיוחדת וזה פשוט שהם מוותרים על האפשרות להציל את עצמם
באותו הנושא: