5 תשובות
את צריכה איפור עמיד, אני נגיד שמה טיפה - פודרה וקונסילר וזהו
אז כנראה האיפור שלך לא מספיק עמיד
שואל השאלה:
אני שמתי וזה עדיין נמרח לי
אני שמתי וזה עדיין נמרח לי
אנונימית
שמים פודרה מעל ולא שמים טו מאצ' מייקאפ, עדיף מייקאפ קליל
יכול להיות שהקיבוע של המייקאפ לא עם הפודרה לא הייה טוב, פעם הבאה שימי את היד על הפנים אחרי שאת שמה פודרה אם לא יבש תשימי באותם מקומות עוד
באותו הנושא: