7 תשובות
ככה זה צריך להיות. אין דבר כזה להכריח
בני כמה אתם?
אנונימית
כן
כן
הוא גם לא מכריח ומחכה לאישור שלך אז אל תרגישי בלחץ או משהו כזה.
הוא גם לא מכריח ומחכה לאישור שלך אז אל תרגישי בלחץ או משהו כזה.
זה הגיוני, אם את לא רוצה והוא מכריח זה כבר לא בסדר
הגיוני מאוד
יפה לראות שהוא מכבד אותך
יפה לראות שהוא מכבד אותך
הגיוני כול עוד הוא לא מכריח זה סבבה אם הוא מכבד את את החלטות שלך ולא לוחץ זה מושלם
באותו הנושא: