8 תשובות
נשארים אותם שחקנים, רק אם יש תינוקות ואז הם גדלים מחלפים (לילי וגו)
שואל השאלה:
לילי אבל כשהיא תינוקת וכשהיא בת 5 זה אותו שחקנית או כשהיא בת 5 וכשהיא בת 15 היא אותו שחקנית?
לילי אבל כשהיא תינוקת וכשהיא בת 5 זה אותו שחקנית או כשהיא בת 5 וכשהיא בת 15 היא אותו שחקנית?
לאלא, החליפו אותה רק שהיא הייתה ממש ממש תינוקת ומאז זאת אותה שחקנית, קוראים לה אוברי היא בת 13:))))
אותם שחקנים
לילי זו אותה שחרנית כנל לגו
היא לא בת 14?
שואל השאלה:
לא יודעת עוד לא הגעתי לחלק הזה בסדרה
לא יודעת עוד לא הגעתי לחלק הזה בסדרה
בעיקרון הילדים פשוט גדלים שזה אחד המגניבים לראות בין העונות
חוץ מלילי שב-2 העונות הראשונות זה תינוקות אחרות אבל מעונה 3 זה אותה ילדה
חוץ מלילי שב-2 העונות הראשונות זה תינוקות אחרות אבל מעונה 3 זה אותה ילדה
אנונימית