4 תשובות
אתה יכול לנסות לפלרטט ולראות איך היא מגיבה, אבל אני יכולה להגיד לך שלפעמים לנסות לשים לב לדברים הקטנים ולהסיק מהם משהו לא תמיד עוזר, ולא תמיד מוביל למשהו. לדעתי שווה פשוט לשאול, להציע לה להיפגש, סתם ללכת לעשות משהו ביחד, ולפי זה לראות אם אתם מתאימים ואם היא בכלל בקטע.
שואל השאלה:
לדבר איתה? זתומרת פשוט להגיד לה את כל מה שיש לי להגיד לה וכל מה שיושב עליי ולראות מה היא תגיד ואיך היא תגיב לזה?
אני חשבתי על זה אבל אני שואל אם זה הדבר הנכון לעשות?
לדבר איתה? זתומרת פשוט להגיד לה את כל מה שיש לי להגיד לה וכל מה שיושב עליי ולראות מה היא תגיד ואיך היא תגיב לזה?
אני חשבתי על זה אבל אני שואל אם זה הדבר הנכון לעשות?
אנונימי
שאלה לא קשורה יש מצב שהשם שלה הוא אליה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא אליה
לא אליה
אנונימי