התחברות
הרשמה
מישהו היה בקימאמה ואן ויכול לענות לי על כמה שאלות?
אם אני במחזור באותן עד כמה זה נורא ?
יש שם שירותים או שעושים בשטח?
יש שם גם בנים וגם בנות ?
11 באוגוסט 2021, 14:30
קימאמה
מחנה קימאמה
מחנה קיץ
תשובה אחת
לא כזה נורא נראלי פשוט תלוי עד כמה דם את מפרישה,
נראלי גם וגם
וגם בנים וגם בנות
נ
נס קפה קר
באותו הנושא:
מישהו היה בקימאמה ויכול לענות לי על כמה שאלות?
מישהו שמשרת בצבא אלקטרונאי בחיל האוויר ויכול לענות על כמה שאלות?
יש מישהו שהיה פעם אצל פסיכולוג ויכול לענות לי על כמה שאלות?
מישהו שטוב בביולוגיה (כיתה ט) ויכול לענות לי על שאלות?
מישהו שטוב בתנך ויכול לענות לי על שאלות?
יש פה מישהו שטוב בפיזיקה ויכול לענות לי על שתי שאלות שקשורות לחוק הראשון של ניוטון?
מישהו שיש לו פפר ויכול לענות על כמה שאלות?
מישהו פה לומד בכפר הירוק ויכול לענות לי על כמה שאלות?
מישהו ש**מתנדב** בצהל ויכול לענות לי על כמה שאלות?
יש פה מישהו שבפנימיה ויכול לענות לי על 6 שאלות קצרות?
מישהו קרא פה את all my sons ויכול לעזור לי לענות על שאלות.?