6 תשובות
עם את עושה גיבוי
תעשי גיבוי
אם יש לך גיבוי אז לא
לא אם עשית גיבוי
אם יש לך גיבוי אז לא נראלי
אני חושב שכן.
אם את מחזירה הקבוצות והאנשים ישארו כמובן אבל ההודעות לא.
יש אבל אפשרות של גיבוי
אם את מחזירה הקבוצות והאנשים ישארו כמובן אבל ההודעות לא.
יש אבל אפשרות של גיבוי
באותו הנושא: