11 תשובות
לא..
לא מה אכפת לי
נרתע מאנשים שיש להם חברים
להפך, הם אנשים מדהימים לרוב כשאתה מכיר אותם
אני צריכה להירתע מעצמי?
שואל השאלה:
אז למה כל פעם אני אוצרת למישהו חהחה אני לא מחשיבה אף אחד בתור חבר הוא מפסיק לדבר איתיי
אז למה כל פעם אני אוצרת למישהו חהחה אני לא מחשיבה אף אחד בתור חבר הוא מפסיק לדבר איתיי
אנונימית
שואל השאלה:
לא אבל אני מדברת על האנשים שאני מכירה לא על אנשים חדשים שאני מדברת איתם
לא אבל אני מדברת על האנשים שאני מכירה לא על אנשים חדשים שאני מדברת איתם
אנונימית
לא.. להפך
הם האנשים הכי מדהימים שיש.מניסיון.
הם האנשים הכי מדהימים שיש.מניסיון.
כן
אין לי חברים
אין לי חברים
אנונימית
באותו הנושא: