11 תשובות
לא מה אכפת לי
נרתע מאנשים שיש להם חברים
להפך, הם אנשים מדהימים לרוב כשאתה מכיר אותם
אני צריכה להירתע מעצמי?
שואל השאלה:
אז למה כל פעם אני אוצרת למישהו חהחה אני לא מחשיבה אף אחד בתור חבר הוא מפסיק לדבר איתיי
אנונימית
שואל השאלה:
לא אבל אני מדברת על האנשים שאני מכירה לא על אנשים חדשים שאני מדברת איתם
אנונימית
לא.. להפך
הם האנשים הכי מדהימים שיש.מניסיון.
כן
אין לי חברים
אנונימית