5 תשובות
לא. קצת מוגזם.
כן כי המנה השנייה לא כל כך מספיקה כדי לעצור את זן הדלתא
לא אני לא חושבת שצריך לבטל להם,כי די כמה אנשים יכולים ללכת להתחסן מה כול חצי שנה!לאנשים ימאס מזה ולתו הירוק לא יהיה ערך חוץ מזה באופן כללי צריך לבטל אותו ולתת למי שרוצה להתחסן ומי שלא לא
בהרבה חיסונים צריך לעשות כמה מנות. גם בטטנוס, פפילומה, דלקת קרום המוח ועוד חיסונים. אז הגיוני שגם לקורונה צריך.
לא יודעת, כרגע ממש מוגזם אבל עוד חצי שנה-שנה אולי זה יהיה נורמלי כי זה מה שיהיה צריך לעשות.
אנונימית
באותו הנושא: