41 תשובות
אין קשר
לע מה קשר
ברור שאתה יכול
מה הקשר לעזאז-
קצת יותר ביטחון עצמי ואתה יכול להשיג כל בחורה
שואל השאלה:
תמיד אני רואה את הבנות היפות הולכות עם גברים עם ידיים בגודל של כל הגוף שלי
אנונימי
תלוי מי הטעם שלך ומי אתה מגדיר כבת יפה אבל אני בכלל לא מתייחסת לשרירים של בנים
אנונימית
לא לכולן יש את המחשבה הזו, שאם גבר הוא לא מספיק שרירי בעיניהן אז הן עושות "סקיפ".
לי זה לא משנה , בכלל לא, באמת.

אל תרגיש רע עם עצמך :)
ממש לא זה לא קשור
אל תקשיב לבנות פה,זה משנה מאוד,ובמקום לבכות על זה לך למכון ותתחיל להתאמן אחי זה יעשה לך רק טוב
אנונימי
אני שמן ומעולם לא השגתי את המטרה הלא היא רוביית שוקולד פרה
אני מת לאן האחוות בנים נעלמה מה אתה אומר לו דבר כזה
יקירי, אינני נקבה ולכן אינני בקיא בחומר. אבל אני יודע שנשים אוהבים הכי בעולם פלוצים בריחות ריחניים, ולכן אף אחד לא יוכל לרצותם. יקירי אל תתיחס לבעיות הגופניות שלך, נשים אמיתיות יאהבו אותך כמו שאתה.
לילה טוב יקירי ואל תשכח יש לנו ארץ נהדרת
תראה את האקס של מדיסון ביר. שהוא בגד בה המטומטם
פחח לא קשור בכלל
אם תיהיה שרירי אוליי יהיו כאלה שירצו אותך בגלל היופי
שואל השאלה:
שמעו זה לא שאין לי ביטחון עצמי אני דווקא אוהב את הגוף שלי
פשוט לא הולך לי עם בנות מעבר לידידות
אנונימי
שואל השאלה:
ואני חושב שיש לי אחלה אופי בלי לעוף על עצמי פשוט אני מסתדר עם כולם כזה
אנונימי
יהיה בסדר,
אתה תראה ... כנראה שאת עוד צעיר מדי.
פשוט בגיל הבגרות בדרך כלל ולרוב נשים מחפשות דברים מקובלים יותר, אני לא ארשום מה. אבל זה קצת יכול להיות עצוב
או שיש משהו באישיות שלך..
שואל השאלה:
אני מודע לעצמי ואין משהו בעייתי באןפי שלי
אני ילד טוב כזה אכפתי ומנסה להסתדר עם כולם
אנונימי
שואל השאלה:
אלינור אם בא לך את יכולה לרשום זה לא יפגע בי חחח
אנונימי
אז מאיפה לי!
פשוט אתה כנראה לא מעניין אותן
לא, זה לא בשביל לפגוע בך חלילה.
פשוט אולי יהיו כאן בנות שיקראו את זה ויקבלו את זה אחרת כאילו אני אומרת את זה נגדן, ואני לא רוצה שזה מה שיחשבו
אני חיה את גיל הבגרות הנורא הזה, ורוב הבנות יותר נמשכות לגברים שהם כביכול "חזקי אופי", כלומר במילים אחרות...ערסים.
ושהם מפותחים יותר בגוף שלהם, והם משחקים אותה 'גברים' או משהו כזה. במילים אחרות.
אני מקווה שאתה מבין :)
שואל השאלה:
מסכים איתך לגמרי
אנונימי
בסופו של דבר זה טעם אישי של בן אדם ויכול להיות שחברה שלי תומר לך כן ואני יותר לך לא ולדעתי יש לך סיכוי
אנונימית
לא מסכימה איתך ככ
^^^זה טוב, יופי. (שואל השאלה)
ההגיון הבריא שלך אומר ש גרירה אחרי דעות של הרוב זה לא תמיד טוב :)
זה לא קשור בכלל
פשוט תיהיה אתה
סליחה על הקלישאה אבל אחרי שמתאהבים זה לא ממש משנה איך אתה נראה
נכון
אנונימית
לא, לא קשור.
מאיפה הבאת את זה
אני לא אוהבת שריריים, תמיד יש יוצא מן הכלל אבל אני אני לא מתה על זה.
אם כבר שרירים אז ידיים
כאילו לא
כתפיים רחבות?
אדק
אה ואחרי שמתאהבים עם כמה שזה נשמע קלישאתי, המראה כבר לא כזה חשוב.
הרושם הראשוני חשוב כדי להתחיל משהו, אבל כדי להמשיך אותו צריך הרבה יותר מרק פנים יפות
לאיזה רמה הגענו
כע, אין לך סיכוי כפרע
בנות לא יוצאת עם שחיפים
אנונימי
מה קשורר
נגיד אני לא אוהבת שרירים בכלל
אם אתה לא בת אז אין לך אם סיכוי עם בנות יפות