התחברות
הרשמה
היי כנסו שנייה כאלו שמבינים באייפון ועיצוב טלפון(:
אני שכחתי איך משנים את הלוגו של האפליקציות לתמונות שאני רוצה, אתם יודעים? ואם כן זה עושה בעיות לטלפון? שמעתי שכן..
12 באוגוסט 2021, 14:05
2 תשובות
כן את לוחצת לייצה ארוכה עליה ואז בהגדרות שלה את תראי שינוי תמונה והכל
D
Daniellshalev
את צריכה בשביל זה להוריד את האפליקציה "קיצורים"
ח
חתיך_מאוד69