6 תשובות
בחיים לא דיברתי איתה
רק שהיא כותבת לי למה לא באתי לבית ספר
תדירות פעם בחודש והנושאים זה עצבים ובעיות בבית ספר
לא מתכתבת.
שואלת אותה אם היה שיעורי בית או שאני שואלת אותה שאלה שלא הבנתי..
אני מדברת איתה לפחות פעם פעמיים בחודש..
משתדלת לא לענות לו
אנונימית