7 תשובות
מה יש לחשוב שכנראה הוא אמור להיות שם
מה יש לי לחשוב, אם הוא היה שם כנראה שיש סיבה מוצדקת
שהוא הן אדם כמו כולם ?
לא אחשוב כלום
כלום
חח
לול
נו ו...
גם אותי היו פסיכיאטרים שרצו לאשפז...
אני אישית האמת רואה אנשים עם הפרעות נפשיות(בעיקר חרדות/דיכאון) הרגישים ואכפתיים יותר, ככה שאם כבר יש השפעה אז היא חיובית...
אנונימי
אני חושבת שהוא צעיר,
אני הייתי מאושפזת שבעה חודשים בערך.

סתם, מה יש לחשוב עליו?
https://www.cchr.org.il/
כדי לו מאוד לעשות הכל כדי לצאת משם אם בא לך יותר מידע תקרא באתר הזה