4 תשובות
לא איזה אני עולה לכיתה יא אני אקרוס
כן אני שונאת ללכת לבית ספר ברמה קיצונית אני גם שונאת זום אבל פחות
לא, אני לא סובלת את הזום ובכל מקרה בספטמבר יש מלא חופשים
האמת שאני כבר לא יודעת מה אני רוצה מרב ששיגעו אותנו