16 תשובות
אני יכולה לשאול פה משהו שלא קשור לשאלה??
אנונימי
שאל שאל עכשיו סקרנת אותי
שלחי לי הודעה
זה נראה לכם הגיוני שמחקו לי שאלה רק בגלל ששמתי 1-2 תגיות?
אנונימי
נראלי שאפילו הורידו לי נקודות אמינית בגלל זה
אנונימי
wtf אף אחד לא ענה על השאלה שלי
אנונימי
מה זה תגיות ?
נכון למעלה בשאלה כתוב "קצובות"
זה תגיות, בעיקרון אפשר לשים בדרך כלל 5-1, פעם שמתי רק 1 ומחקו לי את השאלה בגלל זה
זה תגיות, בעיקרון אפשר לשים בדרך כלל 5-1, פעם שמתי רק 1 ומחקו לי את השאלה בגלל זה
אנונימי
אניי אבל לא סאחים
יאלהלה
לא
זה מסוכן
זה מסוכן
אנונימי
אויש נו
ממש לא
מה הם רציניים ?!
מה נו?
זה נראה לך הגיוני?
זה נראה לך הגיוני?
אנונימי
כן גם אני לא הבנתי
זה פשוט מטומטם, באמת שרוב הנאצנים פה נוראים והם מוחקים רק את מי שהם לא מסיכימים איתן
זה פשוט מטומטם, באמת שרוב הנאצנים פה נוראים והם מוחקים רק את מי שהם לא מסיכימים איתן
אנונימי
באותו הנושא: