15 תשובות
שאני מכיר אותה ווטפ
יפה לה אבל גם ברגעים הכי קשים בחיי אני לא אעלה לסטורי כאלה דברים מפגרים
והזה שמעליי צודק זה וואחד רצון לצומי
כנראה לא הייתי קוראת כי זה ארוך אבל אם כן הייתי קוראת לא הייתי מבינה מה היא רוצה ולמה לה להעלות את זה
שואל השאלה:
אבל זה באמת קורה ואני באמת מגשימה את עצמי
אנונימית
אבל זה כנראה לא יעניין אף אחד^
שואל השאלה:
סבבה, תמשיך לבעוט בספה כשאתה רואה נטפליקס בזמן שאני מגשימה את החלומות שלי והופכת לגרסה הטובה ביותר שלי
אנונימית
קרייג
שומעת זה רצון לצומי תקבלי את זה או תשרדי את זה מה יש לך
שואל השאלה:
אתה מוזמן להמשיך לקרוא לזה רצון לתשומת לב, זאת כלל לא המטרה שלי. אני עושה את מה שאני אוהבת גם אם זה לא פופולארי.
וזה שזה לא משהו שהרוב עושים לא הופך אותי ליותר מיוחדת וטובה מאחרים. וזה לא פשוט לא נכון להגיד לי שזה בשביל תשומת לב
אנונימית
שואל השאלה:
התעניינתי מה אנשים חושבים על זה מהצד
בגלל שזה לא פופולארי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה בובלך
אתה בטח צופה 24/7 באח הגדול
אנונימית
אני בת כפי שניתן להבין מאחת התגובות הקודמות שלי, צריך בשביל זה רק לדעת לקרוא.
ולא הבנתי, את מנסה כאילו להעליב אותי?
שזה יפה רצח
זה הסטורי שלךגם מה אכפת לך מה יחשבו תעלי מה שפאקינג באלך
חחח מה
את שאלת שאלה, ענו לך, לא תמיד תשמעי מה שאת רוצה לשמוע. אל תהיי ילדותית.