5 תשובות
רוצים להחזיר כרגיל אני מקווה שלא יחזירו
עדיין לא יודעים ,חושבת שמתקדמים לכיוון סגר
נראה לי שרוצים להחזיר כרגיל אבל לא תהיה אפשרות
בעזרת ישו יהיה סגר
אני חושבת שנחזור בספטמבר אבל לפני כמה זמן אמרו שאם הקורונה תמשיך באותו מצב שהיא עכשיו אז יש מצב שנתחיל באוקטובר אבל לא ניראה לי זה יקרה