5 תשובות
את תמיד יכולה פשוט להתרחק או להפסיק להיות בקשר
שואל השאלה:
הוא עדיין ישים לב וזה יפגע בו
זה ממש ערער לי ואני פוחדת להיפגש איתו ולגלות שהוא לא הטעם שלי כי אז מה אני אמורה להגיד לו? ביי? זהו ?
הוא עדיין ישים לב וזה יפגע בו
זה ממש ערער לי ואני פוחדת להיפגש איתו ולגלות שהוא לא הטעם שלי כי אז מה אני אמורה להגיד לו? ביי? זהו ?
אנונימית
זה לא אשמתך חוץ מזה תנסי אולי להתחבר לאופי שלו אולי זה יפצה על המראהחוץ מזה עזבי מה חברה שלך אומרת.חכי ותראי אין לך מה להפסיד
מקסימום תגידי שפחות מתאים לך קשר כרגע
שואל השאלה:
הקטע זה שהוא יודע שאני רןצה אותו
אבל אני פוחדת שניפגש אני אבין שהוא לא הטעם שלי ו שפתאום אני לא אתחבר אליו
הקטע זה שהוא יודע שאני רןצה אותו
אבל אני פוחדת שניפגש אני אבין שהוא לא הטעם שלי ו שפתאום אני לא אתחבר אליו
אנונימית
באותו הנושא: