5 תשובות
שהם נלחמים על מה שחשוב להם וזה מקסים
אנשים זהב
שיש דרך לעשות דברים וזו לא הדרך
הם אמיצים, חזקים, יש לי אמפתיה כלפיהם
אבל אנחנו חיים במדינת חוק
ובגדול? זה לא סבבה :)
אמונה דתית זה משהו ענק ומדהים ואני חד משמעית מבינה אותו ובעדו
אבל יש גבולות אנושיים שלא עושים במדינת חוק
הם אמיצים, חזקים, יש לי אמפתיה כלפיהם
אבל אנחנו חיים במדינת חוק
ובגדול? זה לא סבבה :)
אמונה דתית זה משהו ענק ומדהים ואני חד משמעית מבינה אותו ובעדו
אבל יש גבולות אנושיים שלא עושים במדינת חוק
זה תוצאה של אי התייחסות ואפליה ובגץ שמאלנים ועוד אלף דברים,זה לא לקום יום אחד ולהיות נער גבעות.
מדינת חוק אחרי הכול אז שיהיו שוויונים
מדינת חוק אחרי הכול אז שיהיו שוויונים
אמיצים גיבורים לפחות להם יש עמוד שדרה הם מסוגלים לעשות את מה שהממשלה לא מסוגלת לעשות מול הבנייה הפלסטינית הלא חוקית ומול הערבים שמשתלטים לנו על שטחי c
באותו הנושא: