24 תשובות
שיהיה לו לבריאות
כלום
שכל אחד יעשה מה שבא לו.
שיהנה מה כבר אפשר לחשוב
לא יודעת
בכיף אבל יש גבול מסוים גם לבנים וגם לבנות כמו שיש הרבה שיוצאים על אילנוש וכל אלה צריך גם לצאת על מייקל לואיסים למינייהם
שואל השאלה:
אז איך זה יכול להיות שבת מצטלמת בלי חולצה כולם "יאו איזה שרמ&;&ה " ושגבר מצטלם בלי חולצה "אה בסדר" מה הלוז עם העולם הזה
אז איך זה יכול להיות שבת מצטלמת בלי חולצה כולם "יאו איזה שרמ&;&ה " ושגבר מצטלם בלי חולצה "אה בסדר" מה הלוז עם העולם הזה
אנונימית
^^לא יודע איזה אנשים את מכירה
אבל לדעתי אין הבדל עם גבר מראה תקוביות שלו או אישה מצלמת את עצמה עם חזייה
כאילו ברור שיש בנים שינצלו את הבת אבל לא כולם ככה
אבל לדעתי אין הבדל עם גבר מראה תקוביות שלו או אישה מצלמת את עצמה עם חזייה
כאילו ברור שיש בנים שינצלו את הבת אבל לא כולם ככה
נכון אני לא בעד ששניהם יחשפו וגבר בלי חולצה זה לא כמו בת בלי חולצה יש הבדל
אבל רק חולצה מעבר זה כבר משהו אחר בן לא צריך לחשוף יותר מחולצה
אבל רק חולצה מעבר זה כבר משהו אחר בן לא צריך לחשוף יותר מחולצה
גם אם היית שואלת מה אני חושבת על בנות שעושות את זה הייתי עונה לך אותו הדבר, כי זה לא ענייני וזה החיים שלה, לא שלי.
פשוט הפכו שדיים לאיבר מיני עם הזמן ככה שאם מישהי כן תעלה תמונה שלה בלי חולצה או בהלבשה תחתונה יתייחסו אל זה לכמו שגבר יעלה תמונה בלי בגדים ויראו לו את איבר המין או עם תחתונים, אני לא מסכימה עם זה - אבל הרבה חושבים ככה כי שדיים זה דבר שנחשב מיני בעיני החברה.
שוב, אני לא מסכימה עם זה.
פשוט הפכו שדיים לאיבר מיני עם הזמן ככה שאם מישהי כן תעלה תמונה שלה בלי חולצה או בהלבשה תחתונה יתייחסו אל זה לכמו שגבר יעלה תמונה בלי בגדים ויראו לו את איבר המין או עם תחתונים, אני לא מסכימה עם זה - אבל הרבה חושבים ככה כי שדיים זה דבר שנחשב מיני בעיני החברה.
שוב, אני לא מסכימה עם זה.
באד ביצ מה משפיל? אני אומר דעה ששניהם לא צריכים לעשות את זה זה מגעיל ליפתוח תאינסטגרם ואז לראות תחת או גבר שפותח לך פקק של בקבוק עם האיבר
חח ח ח אני מת איך בנות לוקחות את זה קשה את צריכה לחכות בתור שאני יקפוץ לך יקח לך קצת זמן וזאת דעה שלי ואני בעד צניעות את נגד בסדר דעה שלך
שואל השאלה:
מחזקת^
מחזקת^
אנונימית
שואל השאלה:
גם לא הייתי מתאפרת ומתארגנת לכל מקום כמו לחתונה
גם לא הייתי מתאפרת ומתארגנת לכל מקום כמו לחתונה
אנונימית
שואל השאלה:
הינה ידעתי שהוא דוס ישר להאשים את הלטבים מה הלהטבים עשו לך? חוץ מזה לכבד את הציבור זה שאני לא נוח לי ללבוש עכשיו כולי כמו איזה ערביה מאיראן זה פוגע בציבור? בולשיט שלא יסתכלו
הינה ידעתי שהוא דוס ישר להאשים את הלטבים מה הלהטבים עשו לך? חוץ מזה לכבד את הציבור זה שאני לא נוח לי ללבוש עכשיו כולי כמו איזה ערביה מאיראן זה פוגע בציבור? בולשיט שלא יסתכלו
אנונימית
מצטערת אבל אצטרך להתערב פה.
יש הבדל בין חתונה לבין יום יום ולבוש רחוב, בדיוק כמו שבחתונה מישהו לא ילבש טרנינג וגופיה אף אחד לא ילבש ביקיני או ילך עם הלבשה תחתונה, כי זה לא המקום המתאים. ברחוב אפשר ללבוש מה שרוצים, כל עוד לא הולכים ערומים ומראים את איברי המין כי זו כבר נחשבת הטרדה. אם אני הולכת ברחוב עם בגד מסוים וזה מפריע למישהו, זו לא צריכה להיות בעיה שלי והם פשוט מוזמנים לא להסתכל ולהביט לצד השני, אני לא צריכה לסבול וללבוש בגדים ארוכים או בגדים שאני לא אוהבת בגלל מישהו אחר ובגלל שהוא לא יכול לשלוט בעיניים שלו.
מה קשור להטבים לחרדים?. מכבדים את הדעה שלך, אף אחד לא אמר שלא מכבדים, פשוט מנהלים פה דיון ומתווכחים, זה דבר נורמלי לעשות ברגע שלא מסכימים עם דעה של בן אדם אחר.
יש הבדל בין חתונה לבין יום יום ולבוש רחוב, בדיוק כמו שבחתונה מישהו לא ילבש טרנינג וגופיה אף אחד לא ילבש ביקיני או ילך עם הלבשה תחתונה, כי זה לא המקום המתאים. ברחוב אפשר ללבוש מה שרוצים, כל עוד לא הולכים ערומים ומראים את איברי המין כי זו כבר נחשבת הטרדה. אם אני הולכת ברחוב עם בגד מסוים וזה מפריע למישהו, זו לא צריכה להיות בעיה שלי והם פשוט מוזמנים לא להסתכל ולהביט לצד השני, אני לא צריכה לסבול וללבוש בגדים ארוכים או בגדים שאני לא אוהבת בגלל מישהו אחר ובגלל שהוא לא יכול לשלוט בעיניים שלו.
מה קשור להטבים לחרדים?. מכבדים את הדעה שלך, אף אחד לא אמר שלא מכבדים, פשוט מנהלים פה דיון ומתווכחים, זה דבר נורמלי לעשות ברגע שלא מסכימים עם דעה של בן אדם אחר.
אוקיי ו?, אני עדיין לא צריכה לשנות את המלתחה שלי ולא ללבוש בגדים שאני אוהבת בגלל אנשים שלא יכולים לשלוט על עצמם, הם עדיין מוזמנים לא להסתכל עליי ועל איך שאני מתלבשת. אני לא חרדית, אני לא דוסית או דתייה, ככה שאני לא צריכה להתלבש ככה ואני לא רוצה להתלבש ככה. אני לא נגדם או משהו, אין לי שום בעיה עם דתיים, הבעיה שלי מתחילה ברגע שאומרים לי ולנשים וגברים אחרים איך להתלבש בגלל אנשים שמאמינים, אני לא צריכה לסבול בחום בגלל שזו הדרך חיים שהם בחרו, זו לא בעיה שלי.
ברור שיש הבדל אם גבר ילך בלי חולצה ואם בת תלך או תצטלם בלי חולצה תפסיקו להיתמם
אנונימית
טוב אחי
אין באמת הבדל, אצל גברים זה פשוט פטמות ואצל נשים זה פטמות עם שומן, פשוט החברה שלנו הפכה את זה למשהו מיני.
אין באמת הבדל, אצל גברים זה פשוט פטמות ואצל נשים זה פטמות עם שומן, פשוט החברה שלנו הפכה את זה למשהו מיני.
שיהנה
תלוי עד כמה ואיפה. כמו בנות שמצטלמות בביקני...
שיעשה משבאלו מה זה ענייני
מחזה נפלא