25 תשובות
מה היא רוצה
אתה לא יכול לפנות אליה בבן אם כתוב לה גם she ;)
אל תשימי לב לאנשים בטיק טוק, יש שם כאלה גם שמזדההים בתור דברים דוממים.
אבל היא כתבה he היא המתוסבכת פה
פשוט תתעלם ממנה
איזה אנשים מוזרים
שואל השאלה:
אין לי מושג היא התחילה לקלל אותי וזה על זה שהיא כותבת he/she מה אני אמורה לחשוב
אנונימית
אם היא כתבה שאפשר לפנות אליה בתור זכר זה אשמתה ולא אשמתך.
הוא משתמש בלשון פניה זכר ונקבה, לא מבינה למה היא התעצבנה ישר, היא יכלה פשוט לתקן אותך. רוב אלו שמשתמשים בלשון פניה מעורבת הם בי-גנדרים אגב.
רגע היא התעצבנה כי פנית אליה בלשון זכר? מה-
אולי היא התכוונה לרשום her ולא שמה לב
לא יודעת
או שהיא סתם סתומה
מפגרת באמת
מה המשתמש של הסתומה דחוף
מושפעת טיקטוק מה חשבת ח ח ח ח
בולשיט של אנשים שחושבים שלהטב זה מגניב, אז מנסים להצטרף לזה בכל דרך אפשרית...
^שינה ואוכל שווה הכל יכול להיות שהיא כתבה לפני שהיא הסתכלה בביו לא משנה לא קראתי את השאלה עד הסוף יצאתי טיפש
תפני אליה בלשון מעורבת זאת אומרת מידי פעם בת מידי פעם בן
באמת טיפה מוזר שהיא התעצבנה במקום פשוט לתקן אותך
אנונימית
עזבי אותה סתם מתוסבכת אני די בטוחה שהיא אפילו לא הבינה מה היא כתבה אם היא התעצבנה עלייך על זה שפנית אלייה כמו שהיא ביקשה:|
זה הזמן להבין שאתה צריך למחוק טיקטוק
שואל השאלה:
^ אבל טיקטוק זה כיףף
עריכה: למה כתוב אנונימי דפאקק
ןע
אנונימית
^^ אבל זה מנוון את המוח
יש הרבה דברים כיפיים אחרים שלא מנוונים את המוח ומבזבזים זמן
שואל השאלה:
^ טיקטוק זה כיף זיבי מוח
אנונימית
אז היא לא בן אבל הלשון פנייה שלה יכול להיות שונה מהמין שהיא נולדה בו, פשוט תפנה אליה/ו כמו שהי/וא רוצה
זה בעיה שלה אם זה מפריע לה במקום לקלל היא יכלה להסביר ולתקן
בטיקטוק יש שבורים מהתחת תתעלמי מהם לטובתך