9 תשובות
בטח למה לא
אני דווקא חושבת שכן אנשים היו פוסלים את זה מחשש שהדיבור של הגיל לא ברמה גבוהה.
אז הייתי לפחות כותבת גיל של ילדים 17 ככה..
אז הייתי לפחות כותבת גיל של ילדים 17 ככה..
תלוי על מה הסיפור..
כן
כן אין סיבה שלא
לא אבל רק כי לא יהיה רומנטיקה וקשה לי לקרוא ספר בלי רומנטיקה
כן למה לא
ברור שכן, גם אני לא חושבת שאנשים באמת יפסיקו לקרוא אם הם יגלו את הגיל של הדמות כל עוד הספר טוב.
זה די תלוי בקהל ביעד שאת מכוונת אליו. אם אלו ילדים בני אותו גיל של הדמות, באופן אוטומטי יהיה להם יותר קל להזדהות. אבל באופן כללי, אני כמעט תמיד כותבת על נערים בגיל 15-18, כי לדעתי יש יותר אנשים בגילאים האלו שקוראים ספרים. אם בני נוער ומבוגרים ייקראו את הספר שלך, עם דמויות בגיל 12-13, קשה לי להאמין שהם יתעניינו בו, אבל זה באמת תלוי בעלילה.
אנונימית
באותו הנושא: