התחברות
הרשמה
תגידו אני היחידה שעשתה את עצמה כאילו היא נרדמה במיטה של ההורים ואז הם העבירו אותי מיטה במקום להשאיר אותי שם?
זה פשוט רגע של תסכול
13 באוגוסט 2021, 21:55
מיטה
תשובה אחת
כולם
ל
ליהיא.
באותו הנושא:
אני היחידה שאוהבת את עצמה רק כשהיא לבד? כאילו ליד אנשים אני מרגישה מגעילה ומכוערת אבל כשאני לבד אני פתאום אוהבת את עצמי?
בבקשה תגידו לי שאני לא הפסיכית היחידה רק לי זה נראה כאילו הימים חוזרים על עצמם לאחרונה?
אחותי עשתה את עצמה כאילו כואב לה ואז אמא קלי לא הפסיקה להעיר לי(על דברים שלא עשיתי והיא עשתה)ואז אמרתי לה"אמא זבל"המשך..
אני היחידה שעשתה לילה לבן וההורים שלי הולכים לרצוח אותי אם הם יידעו?
אני היחידה שאוהבת לפצוע את עצמה בחניכיים כאילו העור שיש מתחת לשיניים עם הציפורן או עם קיסם? הכאב נעים כזה
תגידו אני היחידה בעולם שליטרלי שומעת את עצמה צועקת בתוך הראש של עצמה?
תגידו אני היחידה שממש חרא לה? כאילו ממש
רק אני חושבת שחבל שמיילי סיירוס עשתה לעצמה את מה שעשתה?
תגידו יש אפשרות להגביר היסטוריה? ל5 יחידות כאילו
בנות תגידו אני היחידה שנראת בשעות האלה נראת ממש רע וכאילו הייתי במלחמה?פליז תגידו לי שאני לא היחידה
פליז תגידו שאני לא היחידה שתולשת לעצמי ריסים וגבות ?