9 תשובות
בכיתי 24/7 לול
קורס קיץ
כן עבדתי כל החופש וקבעתי עם חברים אחרי היה לי עמוס נורא אני צריכה חופש מהחופש
כל החופש עשיתי משמרות במדא למדתי מתמטיקה ועשיתי ספורט
התחרתי ברכיבה על סוסים
סיימתי ספרים וישנתי
אומרים לי שעשיתי גלואו אפ מטורף אבל אני לא רואה שינוי
ובכללי קראתי המון ספרים וכתבתי אחד
ועשיתי מייקאובר לחדר שלי
ויצאתי עם חברים
גםאני
ויש לי מבחן עוד יומיים ובקושי למדתי
כל מה שעשיתי היה לסיים את העבודת קיץ במתמטיקה ולהיות בטלפון, זהו.
אנונימית