9 תשובות
השני
הראשון לדעתי
אנונימית
הראשון
הראשון
הראשון
השני
יש לי את שניהם, השני נחמד יותר כי זה קצף אבל גם הראשון טוב
זה יותר מה נוח לך
הראשון זה פשוט קרם
והשני זה יותר קצפת ואוורירי
הראשון זה פשוט קרם
והשני זה יותר קצפת ואוורירי
באותו הנושא: