8 תשובות
כן.
כן הגיוני זה בשביל לא לסכן אף אחד
כן, אבל בפועל זה לא יעבוד ככה
למורים יהיה קשה ללמד בו זמנית וגם לדבר לילדים שנוכחים פיזית וגם לאלו שנשארים בבית.
בזמן הקפסולות (לפחות בתיכון שלי) מורים ניסו לשלב וללמד גם וגם ויצא מצב שאלה שנשארו בבית נשארו עם פער שהשלימו להם כשהקפסולה שלהם הגיעה פיזית
למורים יהיה קשה ללמד בו זמנית וגם לדבר לילדים שנוכחים פיזית וגם לאלו שנשארים בבית.
בזמן הקפסולות (לפחות בתיכון שלי) מורים ניסו לשלב וללמד גם וגם ויצא מצב שאלה שנשארו בבית נשארו עם פער שהשלימו להם כשהקפסולה שלהם הגיעה פיזית
אבל גם מי שמחוסן מצאו שהוא בסוף נדבק לא חושבת שזה כזה עוזר החיסון הזה ולא חושבת שיעשו את זה לפי הקריטריון הזה
תכלס צודקת לא יעבוד
לדעתי לא,
עדיף אם כבר שכולם ילמדו מרחוק ולא חלק מרחוק וחלק בבית הספר.
מהניסיון של שנה שעברה, ללמוד חצי כיתה בזום וחצי כיתה בבית הספר במקביל, היה פשוט סיוט ואף אחד לא הצליח ללמוד בצורה הזאת.
כדאי שפשוט נלמד מרחוק בתקופה הקרובה כמו שלמדנו ברוב השנה שעברה וכשהמצב ישתפר נחזור ללמידה בבית הספר.
עדיף אם כבר שכולם ילמדו מרחוק ולא חלק מרחוק וחלק בבית הספר.
מהניסיון של שנה שעברה, ללמוד חצי כיתה בזום וחצי כיתה בבית הספר במקביל, היה פשוט סיוט ואף אחד לא הצליח ללמוד בצורה הזאת.
כדאי שפשוט נלמד מרחוק בתקופה הקרובה כמו שלמדנו ברוב השנה שעברה וכשהמצב ישתפר נחזור ללמידה בבית הספר.
זה אפשרי זה היה ככה לאיזו תקופה שהתלמידים שהיו בבידוד למדו דרך הזום בזמן שהאחרים היו בכיתה, לא יודעת כמה זה עבד לילדים שהיו מהזום אבל זו האופציה הכי בטוחה, אפשר להציב אופציות למי שלא מחוסן- או שילמד בזום או שיעשה בדיקת קורונה כל בוקר או משהו כזה.. זה לא נעים אבל זו בחירה של התלמיד/ההורים ואי אפשר לסכן את כולם..
כן לדעתי אבל אין סיכוי שזה יקרה כי אף אחד מההורים לא יסכים לזה
באותו הנושא: