5 תשובות
תאמת שבגיל הזה מלא משתמשים בך ולא משלמים וזה... תוודאי שאת יודעת את הזכויות עובד ושכר מינימום. ותנסי לעבוד בדוכנים נגיד ליד קניונים יש מלא.
אני בת 15 ורציני שחיפשתי מלא!! כולל גלידריות. שום מקום לא קיבל אות כל מקום אמרו מעל 16. ץחכי שנה ויקבלו אותך. באמת שאין שום עבודה. את יכולה לעשות בייביסיטר ושיעורים פרטיים אבל זה קשה למצוא ילדים וזה.
ומגיל 16 את יכולה בעיקרון לעבוד בחנויות בגדים וכו
בייביסטר
גלידריות תמיד מקבלים שם וזה אחלה עבודה