7 תשובות
הם חיים
הם בחיים
הם חיים אבל עברו לגור בחול
הם חיים. אסון נוראי!
סבתא שלי ודודה שלי היו באסון שם ותודה לאל יצאו משם בחיים, הן היו מקורבות לחתן ולכלה והן אומרות שהם עברו לגור בחול מאז כמקרה בגלל האשמה ):
אסון נוראי..
אסון נוראי..
שואל השאלה:
וואי איזה מזל שהן בסדר... ממש אסון נוראי.
כשראיתי את הסרטון של הרצפה נופלת עם הצעקות של האנשים זה הפיל לי את הלב לתחתונים
וואי איזה מזל שהן בסדר... ממש אסון נוראי.
כשראיתי את הסרטון של הרצפה נופלת עם הצעקות של האנשים זה הפיל לי את הלב לתחתונים
^ באמת מזל!! אסון נוראי ומקווה שמי שבנה את המקום יושב בכלא );
באותו הנושא: