4 תשובות
אז למה ענית בכלל?
אנונימי
להה באמת?!
אנונימי
למי שמעלי אתה ממש לא יודע רוסית כי כתבת דה סבתא
אנונימי
דה בבושקה
אנונימי
באותו הנושא: