5 תשובות
למה לא
^#^
כן, למה לא בעצם
תמיד כיף לשמוע מזל טוב וגם זה אחלה זמן להתחיל שיחה איתו
כן זה רק מזל טוב ואני בטוחה שזה ישמח אותו
תלוי מה רמת הקשר. לא דיברתם בכלל אף פעם? אז לא נראה לי