3 תשובות
המצב הנפשי שלי הי ועדיין נשאר נוראי הרבה יותר משלך
אנונימי
קורה להמון אבל קחי עצה לכי לישון בכוח גם אם יקח לך שעה לישון.
זה יכול להכניס את עצמך למצב יותר גרוע כי בלילה תמיד יותר קשה ..
לכי לישון אפילו קחי כדורי שינה כל דבר וממליצה לך לנסות למצוא משהו לא להיות ריקה כמו תחביב גלישה, כתיבה , איגרוף אנא ערף כל דבר שיעזור לך :)
יקרה,
מהדברים שכתבת עולה תחושה של קושי נפשי שבא לידי ביטוי אולי בתחושת ריקנות, חוסר משמעות, ייאוש ואולי בדידות.. ייתכן שאת חווה גם חוסר שקט ורעש פנימי. אולי הנשמה לא מוצאת לה מרגוע ונוצרת בתוך ראשך פטפטת טורדנית ומחשבות שנלחמות זו בזו ולא נותנות לך מרגוע.. הן אולי מעייפות אך לא מניחות לך לישון. שומעת בקולך תשוקה להוריד את השלטר, להשתיק את הרעש ולישון כמה שעות שנת לילה רצופה ובריאה...

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.