3 תשובות
שואל השאלה:
18
אנונימי
לא אומר עלייך כלום, רואים שבאמת אהבת אותו שעד עכשיו לא התאהבת במישהו אחר והוא משהו לא בסדר אצלו כנראה שהוא הפסיד מישהי כמוך! אחותי תהני מהגיל שלך , מהחיים שלך בנתיים אל תחשבי על זוגיות וכל הדברים האלה שזה יגיע, זה יגיע לבד. תהני בנתיים ממה שיש לך .
זה אומר שעם כמה שהייתם זוג טוב אתם גם הייתם חברים טובים וחסרה לך הכימיה איתו, הצחוקים איתו
באותו הנושא: