17 תשובות
מה אמרו שמעלים ציונים?!?
אני לא שמעתי שמעלים ציונים
בסוף השבוע, כנראה רביעי או חמישי
רביעי או חמישי.
אין לי מושג אבל מקווה שכמה שיותר מהר בעז"ה כי אני חסרת סבלנות כבר, הרגו אותנו כמה זמן אפשר לחכות!! בחיי שאני נכנסת איזה 100 פעמים ביום לפורטל תלמידים לראות אם יש משהו חדש
שואל השאלה:
תאמת שאת רוב הציונים כבר קיבלתי רק מחכה למתמטיקה מועד ב
אנונימי
אני מחכה לתנ"ך ומדעי המחשב ^-^
אני מחכה למתמטיקה מועד ב, פיזיקה, אזרחות ומדעי ההנדסה
שואל השאלה:
בהצלחה לנו
אנונימי
מקווה שכולנו נקבל את הציונים שאנחנו רוצים ואפילו יותר בעז"ה^-^
שלום , מחר לא יתפרסמו ציונים.
אך מבדיקה שביצעו ככול הנראה עד לסוף השבוע הקרוב יהיו תוצאות.

זה קיבלתי ממשרד החינוך אם תרצו אני אשלח לכם השיחה בפרטי
אני מחכה לתנ"ך, פיזיקה ומועד ב' באנגלית e (למרות שאני יודע כבר שלא שיפרתי את הציון חחח). אכן נקווה שהייתה בדיקה מתחשבת.
שואל השאלה:
תנך עשיתי פנימי כיף רצח
אנונימי
אה חחח אני עשיתי פנימי בהיסטוריה,
הרבה יותר עדיף לדעתי,
בגרות שהיא סיוט...
איך קיבלת את רוב הציונים?
אנונימית
את הציונים של מתמטיקה, אנגלית ולשון כבר פירסמו בגלל שהיו מועדי ב' (וניגשתי רק למועד ב' באנגלית), והיסטוריה עשיתי פנימי אז אני כבר יודע בערך את הציון שלי.
נשארו רק: תנ"ך, פיזיקה ומועד ב' באנגלית.